Pozadí stránky

Horní menu

Drobečková navigace

Škola > Projekty > Spojovací a vstupní pavilon

Spojovací a vstupní pavilon



Datum konání:
1.8.2024
Datum ukončení:
31.12.2025

Spojovací a vstupní pavilon

Registrační číslo projektu:  CZ.10.02.01/00/23_006/0000005
Název projektu:  Spojovací a vstupní pavilon
Datum zahájení projektu:  1. 8. 2024
Datum ukončení projektu:  31. 122025
Doba realizace projektu:  1,5 roku
Zdroj:  Projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu pro spravedlivou transformaci

Logo_OPST.pngCílem projektu je zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro přírodní vědy, polytechnické vzdělávání a práci s digitálními technologiemi. Oborem Elektrikář žadatel také cílí na oblast řemesel a služeb. Tohoto cíle bude dosaženo rekonstrukcí areálu školy. Ta bude spočívat ve vybudování nového pavilonu B, ve vyřešení bezbariérovosti areálu, ve vybudování bezbariérových zpevněných ploch v návaznosti na nově budovaný pavilon B a ve vybudování protipožárního schodiště.

V nově postaveném pavilonu B vznikne 8 nových dílen, resp. učeben:

  • místnost B.2.02 Dílna robotiky a automatizace
  • místnost B.2.05 Dílna robotiky a automatizace
  • místnost B.3.02 Praktická učebna
  • místnost B.3.03 Dílna elektrotechniky
  • místnost B.3.04 Dílna elektrotechniky
  • místnost B.4.02 Praktická učebna
  • místnost B.4.03 Teoretická učebna
  • místnost B.4.04 Teoretická učebna

Většina těchto dílen a učeben bude současně vybavena potřeným zařízením a vybavením. Součástí nového pavilonu je i vybudování 3 kabinetů pro pedagogy a dalšího zázemí.

Nově vzniklé dílny a učebny budou využívány žáky oborů Mechanik elektrotechnik (26-41-L/01), Informační technologie (18-20-M/01), Elektrikář (26-51-H/01) a Ekonomika a podnikání (63-41-M/01). Tyto obory jsou obory přírodních věd, taktéž je lze zařadit do kategorie polytechnického vzdělávání. Vzhledem k tomu, že v rámci projektu budou pořízeny sestavy FESTO a VCL Diametral, kde se využívá programování, lze tvrdit, že projekt cílí i na oblast vzdělávání „práce s digitálními technologiemi“. Oborem Elektrikář žadatel také cílí na oblast řemesel a služeb. Zároveň díky projektu vznikne prostor pro komunitní aktivity žáků. V přízemí nově budovaného pavilonu B vznikne knihovna (místnost B.1.20).

Na projekt byla poskytnuta podpora od Evropské unie.


Obrázek1.png